זירת המומחים

אלין כהן היא המודל הישראלי של יופי, עצמאות וכוח נשי לא מתנצל

בשנים האחרונות זה הפך לבלתי אפשרי להתעלם מהקיום של אלין כהן, אשת עסקים מהממת ומצליחה שהפכה את מותג האיפור שלה להצלחה מסחררת עוד לפני גיל 20

בגיל 20 אלין כהן היא אחת המודלים הכי חזקים בארץ, אשת עסקים ממולחת, הבעלים של מותג איפור מצליח על שפה, מספר לא מבוטל של פרסים ושיתופי פעולה ובכנות נראה כי אין הרבה דברים שאשת העסקים, השחקנית, הרקדנית וכוכבת הנוער הזאת לא יכולה לעשות.

אז איך אלין כהן הקימה חברת איפור משלה כבר בגיל 15? 

שהייתה בת 8 עברה כהן תאונת אופניים שגרמה לה לדימום מוחי ולנזקים קשים בראשה, למרות שהיא עדיין מטופלת בכדורים וסובלת ממיגרנות היא התאוששה מהפציעה הקשה וכל מה שנשאר לה 
"למזכרת" זאת צלקת. כהן שיתפה בעבר, שכאשר הייתה ילדה לעגו לה בגלל הצלקת והיא החלה לכסות אותה באיפור. כבת מאפרת מקצועית הייתה לה גישה לאישור מקצועי ברמה הכי גבוהה והיא גילתה את הקסם והיכולות שיש לאיפור. מאז התחילה לבעור בה האהבה והתשוקה לתחום מה שדחף אותה להקים חברה ומותג משל עצמה.

למרות גיל הצעיר, כהן התגלתה כאשת עסקים חריפה שיודעת בדיוק מה היא רוצה ואיך להשיג את זה, למרות שביקורות רבות ניסו להוציא אותה כ"בובה" של ההורים שלה, מהר מאוד היא הוכיחה לכל המדינה כי היא מותג בזכות עצמה ואת מה שהשיגה היא השיגה בזכות עבודה קשה ולגמרי בזכות ולא בחסד.

כיום, חברת האיפור שלה מגלגלת מיליונים ונחשבת לאחד המותגים המובילים בתחום בארץ, בזכות התמיכה והקרבה המשפחתית מהרה הפך העסק למשפחתי והוריה וגם האחים שלה עובדים אצלה בחברה. 

הביקורת וההשוואה למשפחת קרדשיאן

במשך שנים, כהן נשאלה שוב ושוב בראיונות הם השפתיים העבות והמשורטטות שלה טבעיות או שהן תוצאה של הזרקות, לאורך כל הראיונות שעברה כהן חזרה וטענה כי מדובר במבנה הטבעי שלה ואף התגאתה מאוד בדבר. לצערה, בשנה שעברה בעמוד אינסטגרם שנפתח כנגדה נחשפה האמת- אלין כהן שיקרה והשפתיים שלה הן תוצאה של טיפולי הזרקות. החשיפה הייתה קשה מאוד עבורה שכן השם והעסק שלה נפגעו קשות בעקבות כך. למרות המשבר כהן החליטה להיחשף והודתה כי היא מזריקה לשפתיים ואף שיתפה מדוע שיקרה ומה גרם לכל הבלאגן לקרות מלכתחילה.

ביקורת נוספת ולא נעימה שהופנתה כנגד אשת העסקים הצעירה, הייתה בעקבות תמונה בה היא מנשקת את אביה בפה. התמונה צולמה במסיבת ההשקה לפני עליית סדרה "אבאלה" בה השתתפה לצד אביה. 

בנוסף, יש טענות רבות כי אלין שואבת השראה על גבול העתקה ממשפחת קרדשיאן המפורסמת. השוואות רבות נערכו ברחבי הרשת בעקבות פרסומת של אלין הלבושה בשמלה לבנה ורוכבת על סוס לבן- ובשמלה שחורה גבי סוס שחור, הפרסומת דומה על גבול הזהה לפרסומת של קים קרדשיאן שנעשתה באותה צורה. למרות הפרסומת הכמעט זהה והמראה הכללי של אלין שנראה מלאה השראה מהמשפחה המפורסמת, אי אפשר להתעלם מההצלחה הגדולה שלה בזכות עצמה. אז נכון, היא מתאימה מהרבה סיבות לתואר "קרדשיאן הישראלית", אך עדיין מדובר בבחורה צעירה שהצליחה להגשים את החלום העסקי והאישי שלה והפכה לשם ולמותג שאי אפשר להתעלם ממנו. אפשר לא להסכים עם הדרך שבחרה אך את ההצלחה המדהימה שלה אי אפשר לקחת ממנה. 

ביקורות בצד, ההישגים המרשימים מדברים בעד עצמם

אלין כהן פרצה בשנת 2015 כאשר הייתה בת 13 בתוכנית "הבנים והבנות" של ערוץ הילדים. לאחר שהודחה מהתוכנית כהן פתחה ערוץ יוטיוב המכיל הדרכות איפור ואופנה ומשכה עליה עוקבים רבים.

בשנת 2016 נבחרה עם אמה וביחד עם חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון להוביל קמפיין באינסטגרם כנגד בריונות ברשת. כשנה לאחר מכן ב2017 כבר הקימה את מותג האופנה שלה ALINE COHEN COSMETICS. באותה שנה בחודש ספטמבר גם זכתה ביחד עם דנה זרמון בתואר בלוגרית השנה. לאחר מכן החלה בסדרה ארוכה של קמפיינים ושיתופי עולה מצליחים עם חברות מהגדולות בתחום. 

בשנת 2019 נכנסה לרשימת "40 הצעירים המבטיחים עד גיל 40" בעיתון גלובוס ושנה לאחר מכן נכנסה לרשימת "30 הצעירים המבטיחים של השנה מתחת לגיל 30" של מגזין "פורבס". לאורך השנים זכתה בעוד מספר תארים ולהתחשב בגילה הצעיר בלי ספר מדובר בהישגים מרשימים במיוחד המאפילים כמעט ולגמרי על הביקורות שספגה. 

אם אהבתם את המאמר בטח תתעניינו במאמרים הבאים-

קיילי ג'נר: למה חברת האיפור הצליחה כל כך ומה מיוחד במוצרים?

עיצוב הבית בזול : איך לקבל בית מעוצב מבלי להוציא סכומי ענק

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button