עבודה מהביתצפה בהכל

דרופשיפינג דורש יותר מידי, תכירו את הדרך החדשה- דרופסרויס

דרופשיפינג היא השיטה בה מוכר באינטרנט מתווך בין ספק ללקוח, בואו להכיר שיטה שדורשת מינימום תחזוקה באותו עיקרון בדיוק של "דמי תיווך"- דרופסרויס

למה דרופסרויס ולא דרופשיפינג? לפני שנדבר על זהנסביר בקצרה על דרופשיפינג. למי שלא יודע,זאת היא שיטת מסחר פופולרית ומקובלת מאוד בה המוכר אינו מחזיק את הסחורה עצמה אלא משמש כמתווך בין הלקוח לספק שאת המוצר שלו הלקוח מעוניין לרכוש. כל זה בזמן שהמתווך אינו נמצא בסכנת הפסד ונהנה מהפער במחירים בין מה שהלקוח שילם למחיר שהמוצר עלה בפועל דרך הספק. "דמי התיווך" אם תרצו, הולכם ישירות למוכר בעוד הספק נהנה מזרימת לקוחות קבועה בעת שהמוכר משווק את המוצר שלהם והלקוחות נהנים מהמוצרים אותם רכשו בקלות.

עד כאן השיטה נשמעת מדהימה נכון? אז העניין שיש בעיה אחת קטנה עם דרופשיפינג, זה דורש הרבה עבודה גם מהמתווך. אז אם הרעיון הכללי של "עמלת תיווך" בין מוצרים מחנויות דיגיטליות ללקוחות נשמע לכם כמו דרך טובה להרוויח כסף מהבית, אבל לא ממש מתחשק לכם להשקיע הרבה זמן ומאמץ בואו להכיר את השיטה החדשה שכבשה את עולם הדיגיטלי – דרופסרויס. 

מה זה דרופסרויס ובמה זה שונה מהשיטה של דרופשיפינג?

בדרופסרויס לקחו את אותו רעיון של דרופשיפינג ושינו דבר אחד – אין התעסקות במוצרים כלל או במשלוחים. דרופסרויס מדבר על הנאה מ"עמלת תיווך" שבין לקוחות לנותני שירות שונים ברחבי האינטרנט. בדומה לעבודה מול מוצרים בשיטת דרופשיפינג, גם פה יש למצוא נותני שירות שמציעים את שירותיהם דרך האינטרנט ולשווק אותם ללקוחות. הפער המשמעותי הוא בעבודה שהתהליך דורש מכם, בדרופסרויס המוכר רק יוצר את הקשר הבסיסי בין הלקוח לנותן השירות אותו הוא מעוניין לשכור ומפה והלאה פרטי הלקוח עוברים ישירות לנותן השירות והאחריות מוסרת מאתנו.

המעבר הישיר אומר שאנחנו לא צריכים להתעסק בהזמנת פרטים, דאגה סביב משלוח או זמן הספקה מצד הספק. בשיטת דרופשיפינג אומנם המוצר אינו שלנו אך הלקוח מכיר אותנו כמוכרים ובמקרה ותהיה בעיה הם עלולים לבוא אלינו בטענות, בעוד בדרופסרויס אין לנו קשר כלל לתהליך – אנחנו רק מתווכים בינם לבין אדם אחר והתקשורת היא מולו בלבד.

יתרון נוסף שקיים בשתי השיטות הוא האפשרות לחשיפה כלל עולמית ולא בהכרח מקומית או ארצית. ברגע שמוצר או שירות מסוימים מוצעים ברחבי הרשת, ישנה האפשרות להציע אותם במגוון שפות ובהתאמה למגוון רחב של מדינות מה שיוצא משתלם יותר לכל המעורבים בדבר בשל ריבוי החשיפה.  

למי מתאים השירות של דרופסרויס ומי מרוויח מזה?

כל איש מקצוע יכול לפרסם את עצמו דרך האינטרנט, אך לרוב הם אינם יודע איך לשווק את עצמם נכון או איך לפרסם את השירות אותו הם מציעים בצורה אפקטיבית ומניבה (אלא אם כן הם מקדמי אתרים או אנשי שיווק דיגיטלי, במקרה האלה הם יסתדרו כנראה לבד). היות ולכל אדם תחום ההתמקצעות אישי משלו, דרופסרויס יוצר מצב של רווח משתלם לכולם בדומה לשיטה של דרופשיפינג:

  • נותן השירות נהנה משיווק וחשיפה לקהל רחב במינימום מאמץ וכמעט ללא השקעה.
  • "המתווך" נהנה מרווח לפי הפער הקיים בסכומים במינימום מאמץ או השקעה לתווך הרחוק.
  • הלקוח נהנה משירות איכותי, קל לאיתור ונגיש לכלל הציבור. זאת מול תקשורת ישירה עם איש המקצוע אותו הוא מעוניין לשכור. 

לסיכום:

השיטות של דרופסרויס ודרופשיפינג שתיהן שיטות רווחיות בהם אדם יכול לייצר לעצמו סכומים מאוד יפים בחודש ישירות מהמחשב בבית. ההבדל המשמעותי בין השיטות עבור המוכר, היא כמות ההשקעה הנדרשת לתווך הרחוק בסגירת העסקה. בזמן שהלקוח נהנה מהנוחות וההנגשה שאנחנו מספקים לו חשוב לזכור כי בדרופשיפינג מוטלת עלינו יותר אחראיות למימוש העסקה בעוד בדרופסרויס אנחנו מעבירים את הפרטים הישירים ומבטלים את עצמו מהאחראיות של העסקה בין הלקוח לנותן השירות בפועל.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button