עבודה מהביתצפה בהכל

משפך שיווק | איך לשווק נכון באינטרנט ומה חייב להיות בתוכן

משפך שיווק הוא כלי מכירה אפקטיבי ויעיל למכירה דרך האינטרנט למוצרים דיגיטליים ושירותי שונים. בואו ללמוד איך לעשות את זה נכו ומה חייב להיות שם

ישנן שיטות רבות למכור מוצר או שירות באינטרנט, אך היעילה והמוכרת מכולן היא 'משפך שיווק'. משפך שיווק הוא מנוח המתייחס לשיטת פעולה מלאה סביב מכירה, החל מיצירת עניין אצל הלקוח ועד לסגירת העסקה בפועל. בואו ללמוד איך לעשות את זה בצורה הנכונה והאפקטיבית ביותר. 

שלבי העבודה של משפך שיווק:


 חשיפה:

שלב זה מתייחס לשיווק והפרסום של המשפך עצמו. על מנת למשוך אנשים להיכנס למשפך שלכם, להכיר ולהתעניין במה שיש לכם למכור עליהם קודם כל ולפני הכול בכלל להיחשף למשפך. לשם כך נשתמש בחשיפה ופרסום ברשתות השונות, החל מגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, פרסומות, שיווק ממומן, טיק טוק ועוד. 

יצירת התעניינות וסקרנות אצל הלקוח:

 לאחר שהלקוחות הפוטנציאלים שלנו נחשפו לקיומו של המשפך שיווק שלנו, הם הקליקו להמשך לקבל מידע ופה מתחילה העבודה של המשפך עצמו. כרגע הלקוח הפוטנציאלי שלנו מביע עניין כללי במוצר או השירות שאנחנו מציעים לו, לרוב נתחיל מדף נחיתה ראשון (מילוי פרטים והרשמה) על מנת לדאוג שגם אם "נאבד" את הלקוח לאורך המשפך נוכל ליצור איתו קשר מחדש ולנסות לעורר מחדש את העניין בשירות שלנו. למרות היעילות של דף הנחיתה הראשוני קיימת גם אפשרות של מעבר מידי לדף מכירה המכיל מספר שלבים של שכנוע פסיכולוגי עמוק על מנת לא רק להסביר מה אנחנו מציעים אלא לגרום ללקוחות לרכוש מאתנו את המוצרים בו ברגע. 


החלטת הרכישה:

זה הרגע בו הלקוח מקבל הצעה מפתה שקשה מאוד לסרה לה. הלקוח עובר דף פירוט מלא ומורכב המכיל פתירת התנגדויות, יצירת אמון ובניית התחושה כי יש ללקוח לחץ של זמן ועליו לסגור את העסקה עכשיו אחרת הוא מפספס את הזדמנות חייו.

על מנת לייצר החלטה מבוססת אצל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו מומלץ להשתמש במספר כלים פסיכולוגיים שהוכחו כעובדים בטכניקות המכירה:

1. גירוי והשפעה ויזואליים מותאמים, צבעים דומיננטיים, כתב ברור ונגיש, סדר נוח של המידע וכו' 

2. הדגשת מסרים "סמויים" כגון הדגשת מילים הקוראות לפעולה מידית כמו: עכשיו, מיד, כאן, היום וכו'

3. מכירת ה"חלום"- מה הם רוצים להשיג מהמוצר ויצירת תחושה של הצעה חד פעמית שאם הם לא יסגרו עכשיו הם יפסידו הצעה משתלמת שלא תחזור. 

4. סיפור גיבור אישי – דוגמא לפני ואחרי של שימוש במוצר. יצירת תשוקה וחלומות מהמוצר או השירות אותו אתם מציעים, בנוסף מומלץ לצרף ביקורות והמלצות מלקוחות קיימים.

5. שאלות נפוצות, חששות טבעיים ופתירת התנגדויות.

6. בסוף להוסיף קריאה ברורה ובולטת לפעולה – "תלחצו כאן עכשיו כדי לרכוש.."

סגירת העסקה

עכשיו, אחרי שהלקוח שלנו כבר עבר את כל המשפך שיווק הוא מעוניין במה שיש לנו להציע נשאר לנו רק לסגור אתצ העסקה בצורה רשמית. במידה והלקוח הפוטנציאלי שינה את דעתו ברגע האחרון נוכל ליצור איתו קשר בעזרת הפרטים שהשאיר בהתחלה וכך נוכל להחזיר אותו להתעניין בנו, בנוסף במידה והוא כן רכש נוכל להשתמש בפרטים לשלוח לו הצעות נוספות להגדלת המכירה.

והנה סגרנו את העסקה, הלקוח שילם ורכש את המוצר\ שירות שמכרנו לו וכל מה שנשאר לנו זה רק לספק לנו את המוצר או השירות שהוא רכש. אנחנו מקווים שההסבר נתן לכם בסיס להבנה של איך לבנות משפך איכותי ומשכנע.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button